Har gått igenom mycket nu..



Har gått igenom mycket nu, allt s k i t som har hänt år efter år, men dom säger tiden läker alla sår, men ärren lämnar spår. Så jag fäller en tår, för allt jag gått igenom, men det är såå mycket som har hänt, men ingen otur som vänt. Bara nya saker som har skett, livet har inte varit lätt. Har sökt mig tillbaka för en enkelbiljett, för att hitta rätt. Ganska uppenbart, att jag sökt mig till en ny start. Behövt tända en ny låga, efter en sån lång plåga. Se ljuset i mörkret, men det är inte så lätt som det är sagt, man är alltid på sin vakt. På att något nytt sker, & jag orkar inte mer. Men jag håller mig stark, för vägen är lång att gå. Jag tänker försöka förstå, fast såå här kan man inte må. Har upplevt så mycket som folk inte gjort på hela deras liv, men jag tar ett kliv åt sidan. Och fortsätter fram. Så lätt blir ni inte av med mig.

Lyrics By Smajlin
Ord från hjärtat



Danish - Le igen

"Jag vill se dig Le igen"


Kommentarer
Postat av: Denise - personlig modeblogg

tack

2010-04-27 @ 15:04:12
URL: http://danajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0